събота, 5 август 2017 г.

Какво прочетох през ЮЛИ, какво чета СЕГА и какво ще чета през АВГУСТ





Здравейте! 
Ще започна с едно признание: Напоследък не ми се чете много и не ми се пише много. Защо? Не знам. Повече ми се иска да съм в движение  - йога, тренировки, разходки, време с приятели и време с котенцето ми. А да си призная - започнах да гледам един сериал - "Skam" и отделям доста време и за него, а наред с всичко това доста изоставам с ревюта и публикации, както и четенето на книги.

Какво прочетох през месец юли?

През този месец броят на прочетените книги ме радва, а съдържанието им - още повече. Ето ги и тях:



1."Без милост" от Лекси Блейк

Моята оценка:  5/5
"Без милост" е много повече от поредната книга от жанра. В нея се преплитат толкова много неща - основна сюжетна линия, романтика, еротика, а самата книга ме накара, както да плача, така и да се смея.Определено нямам търпение за втората книга от трилогията, която ще разгледа историята на Бран! 

2. "Тъмното пророчество" от Рик Риърдън

Моята оценка:  4/5
Да чета книга на Риърдън винаги ми носи удоволствие, но точно тази не ме грабна колкото останалите. Имаше интересни герои, действие и типичната за Риърдън магия, но нещо, което не мога да определя липсваше. Все пак ми е много приятно, че я прочетох и очаквам следващата с нетърпение.

3. "Пророчеството на гарвана" от Маги СтийвотърМоята оценка:  5/5

Тази книга определено е на първо място сред прочетените през юли. За първи път четох книга на Маги Стийвотър и ми хареса неописуемо много. Авторката умело е преплела легенди, магия и невероятни герои в едно. Нямам търпение да прочета следващите книги от поредицата.

4. "Тайният портал" Моята оценка:  4,5/5

5. "Златният мост" от Ева Фьолер Моята оценка:  4.5/5
Eва Фьолер умело продължава и довършва невероятната трилогия "Пътуване във времето". Книгите ми харесаха не по-малко от първата книга. Скоро ще напиша ревюта на книгите. А прочетохте ли интервюто ми с авторката? тук 

6. "Приказки за размисъл" от Хорхе Букай

Моята оценка:  4.5/5
Букай отново успя да ме впечатли. Имаше няколко "приказки", които не ми харесаха чак толкова, но повечето успяха да ме докоснат и да ме накарат да се замисля и прочетох книгата за отрицателно време. 



                                  Какво чета сега?



                                "Генът IFS. Визия за здраве" от Инес Субашка

                                         "Мислещият човек" от Джеймс Алън


Какво ще чета през месец август?




Вече прочетох:
1. "Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох и


Ще довъша:
2. "Мислещият човек" от Джеймс Алън

И ще продължа с:
3. "Ето така я губиш" от Джуно Диас
4. "Малката билкарница в Монтармърт" от Донатела Рицати
5. "Единственият спомен на Флора Банкс" от Емили Бар
6. "Сиси - неочакваната императрица" от Алисън Патаки


Съмнявам се да успея да прочета всички, но все пак се надявам да прочета колкото се може повече. А вие кои книги прочетохте през месец юли?

1 коментар:

  1. Месецът ти несъмнено е бил успешен! Прочела си прекрасни книги и искрено ти пожелавам този месец също да бъде така ползотворен :) С нетърпение очаквам ревютата ти на прочетените книги !

    ОтговорИзтриване