вторник, 1 август 2017 г.

Интервю с Ева Фьолер ("Пътуване във времето")

Please scroll down for the English version. :)

Здравейте! Днес съм тук с интервю от авторката на трилогията "Пътуване във времето" - Ева Фьолер. Когато започнах да чета първата книга от трилогията ѝ - "Гондолата на времето", аз бях леко скептична, но неусетно книгата ме завладя, а след нея и продълженията "Златният мост" и "Тайният портал". Прочетох книгите на един дъх и останах силно очарована и впечатлена и реших да се свържа с авторката, а тя любезно се съгласи да отговори на няколко въпроса. Нека да преминем към тях.



Кога започна да четеш за удоволствие? Коя беше Книгата, която те накара да се влюбиш в четенето?
Започнах да чета за удоволствие, когато бях на осем. Наследила съм любовта към четенето от баща ми. Мисля, че книгите от Карл Мей бяха тези, които четох дълго след като беше минал вечерния ми час.

Какво мислиш, че прави една история добра?
Добрата история идва от сърцето. Така героите от историята ти се съживяват и се превръщат в най-добрите ти приятели по време на писателския процес.


Кои са любимите ти книги?
Всички книги от Диана Габалдон, особено "Друговремец".


Разкажи ни за "Пътуване във времето". Как се роди идеята?
Това е поредица за млади хора и се отнася за пътуване във времето. 17-годишната Ана попада във Венеция, 15 век. Там тя изживява много приключения и докато се изправя пред големи опасности поне е на път да намери истинската любов.
Аз наистина обичам идеята за пътуване във времето, както може да се види и в предишния ми отговор.



Четеш ли ревюта на твои книги? Как се справяш с отрицателните и положителните?
Да, чета всички. Винаги се радвам на положителните. Също оценявам конструктивната критика. Не може да задоволиш всички читатели, но се отнасям сериозно и правя  най-доброто на което съм способна.



Какво мислиш за България и какво би искала да споделиш с българските читатели?
За съжаление никога не съм била в България. Надявам се някой ден да бъда. Дъщеря ми има приятели от България и те са много мили хора.
На българските читатели бих казала: Наслаждавайте се на книгите ми, те идвам от сърцето ми! Запознайте се с Ана (една от най-добрите ми приятелки) и нейните приключения!

Има ли нещо друго, което искаш да добавиш?

Толкова се радвам, че "Пътуване във времето" е преведено на български и сега може да бъде прочетена на български!

"Гондолата на времето" клик
"Златният мост" клик
"Тайният портал" клик
Ревю на "Гондолата на времето" клик 
Очаквайте ревюта на другите две книги скоро
Авторска страница в Амазон клик
Уебсайт 
клик


------------------------


Hi! Today I am here with an interview from Eva Völler, the author of the "Zeitenzauber" trilogy. When I started reading the first book of it - "Die magische Gondel" I was a little sceptic about it but as soon as I get into the story I couldn't put the book away and the same thing happened with the second and third book too. When I finished the trilogy I was very impressed and decided to get in touch with Eva and she was so kind to accept answering a few questions. So lets move to them.



When did you start reading for fun? Which book was "the one" that made you fall in love with reading?
I started reading for fun at the age of 8. I got my love of reading from my Father. I think the books from Karl May were the ones which kept me up reading long past when I should have gone to sleep.

What do you think makes a good story?
A good story comes from the heart. So the characters of your story come to life. They will become your best friends in the writing process.



What are your favorite books of all time?
All books from Diana Gabaldon, especially Outlander.


Tell us about Zeitenzauber. How did you came up with the idea?
Zeitenzauber is a book for young people about time travelling. The 17 year old Anna is moved into the Venice of the 15th century. There she has to overcome many adventures. Meanwhile she gets in great danger and at least it’s about finding true love.
I really love the idea of time travelling (which you can see in my previous answer)

Do you read your book reviews? How do you deal with bad or good ones?
Yes, I read them all. I am always very happy about the good ones. I appreciate also constructive critic. You can’t please all readers but I take it seriously and try to do my best.

What do you think about Bulgaria and what would you say to all Bulgarian
readers?
Unfortunately I’ve never been to Bulgaria. I hope I will someday. My daughter has Bulagarian friends and they are such nice people.
To Bulgarian readers i would like to say: Enjoy my books, they come from my heart! Get to know Anna (one of my dearest friends) and her adventures!


Is there anything else you would like to add that I haven’t included?

I feel so blessed that Zeitenzauber were translated into bulgarian and now can be read in Bulgaria!

Review of "Die magische Gondel": click
I will post reviews of the second and third book soon
Amazon author page: click
Website: click

3 коментара:

  1. Оо, прекрасна публикация! Поздравления за удивителната възможност да интервюираш такава страхотна писателка като Ева Фьолер ! ^^ За мен бе истинско удоволствие да проследя твоите въпроси към нея и отговорите й! Отново, поздравления ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! За мен също беше истинско удоволствие да си кореспондирам с нея. Радвам се, че публикацията ти е харесала. ❤

      Изтриване
  2. Прекрасна публикация, беше ми много интересно интервюто. Сега вече със сигурност ще си взема тази трилогия, а и като се има предвид че обичам истории свързани със средновековието и прекрасната Венеция. :)

    ОтговорИзтриване