четвъртък, 20 юли 2017 г.

Intimidating TBR TAG

Intimidating TBR TAG

Здравейте! Този път след десетдневно отсъствие се завръщам с Intimidating TBR TAG, който реших да направя тъй като бях тагната от Юли и Мели преди доста време. Мога да призная, че имам повече от едно рафтче с непрочетени книги, затова и реших, че ще бъде забавно да направя този таг. Без много думи преминавам към въпросите.


1. Книга, която си бил/а неспособен/бна да завършиш...
"Захапи по врата" на Тери Пратчет. Първата книга на Пратчет, която чета и определено не върви, както ми се искаше. Не помня колко пъти съм я почвала и отказвала. Ии.. "Анна Каренина" на Лев Толстой.

2. Не съм прочел/а тази книга, защото не съм имал/а време...
Определено на първо място е "Истории от Академията за ловци на сенки", която много исках и ми беше подарена за рождения ден, но все още не съм успяла да стигна до нея.. Иначе голяма част от книгите на TBR рафтчето ми също попадат към тази категория.

3. Не съм прочел/а тази книга, защото е продължение...
Не се сещам в момента за такава, защото по принцип преди да си купя някоя книга чета анотация, разглеждам я в GoodReads, чета и ревюта. А понякога като се случи да видя някоя книга в книжарница и спонтанно да я купя, тя е единична или пък част от поредица, която чета.




4. Не съм чел/а тази книга,  защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах...
Не съм съвсем сигурна. В момента се сещам само за "Смрък" от Тери Пратчет заради това, че не успях да дочета "Захапи за врата".

5. Не съм чел/а тази книга, защото е ОГРОМНА...
Може би това е една от причините, поради които не съм я започнала все още, но става въпрос за поредицата "Песен за огън и лед". А може би и защото, колкото и пъти да започвам сериала все се отказвам, защото не ме докосва, така както ми се иска. Съвсем същото мога да кажа и за "Властелина на пръстените". А на рафтчето тихо стои и ме гледа обвиняващо "Истории от Академията за ловци на сенки"...

*като говорим за огромни книги*
6. Не съм прочел/а тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата...
Не мисля, че има книга, която да съм купила само и единствено заради корицата. А и макар и да обичам да чета ревюта, аз го правя със съзнанието, че вкусът на всеки човек е различен и затова те не оказват определящо влияние.

7. Най-плашещата книга в TBR-a ми е...
"Бляскавият двор" от Ришел Мийд. Обичам Ришел. Обожавам я. Но не съм чела други нейни книги освен тези от поредиците "Академия за вампири" и "Кръвни връзки". И определено се страхувам, че тази няма да ми хареса, защото тази авторка има специално място в сърцето ми и не искам да помрача това.

Тагвам: Ферит от Fantasy Traveler

1 коментар:

  1. Напълно съм съгласна за "Бляскавият двор" - от една страна искам да го прочета, но от друга ме е страх, а и мненията за него не са от най-положителните... :)

    ОтговорИзтриване