неделя, 4 юни 2017 г.

May Wrap-up & June TBR


Здравейте! Тук съм отново с месечната ми равносметка за месец май, както и планираните книги за юни. 

MAY WRAP-UP


Мога да призная, че количеството книги, прочетени през май много ме радват, а като съдържание голяма част от тях също. Ето ги и тях.


1."Detention Land: Lip Service" - Susan Orion 

Моята оценка за книгата: 3,5/5

Главите, в които главният герой беше в стаята за наказания ми бяха доста интересни, но главите, в които той си припомняше отмниали неща ми бяха леко скучни. Но мисля, че историята има потенциал да се доразвие, понеже идеята наистина е интересна.


2."Чукът на Тор" - Рик Риърдън
Моята оценка за книгата: 5/5
Риърдън отново успя да ме остави без думи. Нямах представа колко са ми липсвали книгите му, докато не прочетох тази. И сега ръцете ми сърбят да посегна към продължението.. продължението, което все още го няма. Мисля, че Риърдън отново успя да създаде интересен сюжет, а към вече любимите ми герои се присъедини и Алекс! А подмятанията към другите поредици на Риърдън бяха безценни и ме накараха да се смея високо. Припомних си защо този автор ми е любим.

3."Жестока любов" - Колийн Хувър *ревю*
Моята оценка за книгата: 5/5
Колийн Хувър успя да ме впечатли по един много добър начин. Книгата, макар и написана в много лек и увлекателен стил, изобщо не беше лека. Беше забавна, приятна, докосваща, да, но тя беше и много повече от това. Тя беше на моменти брутална, беше силна и въздействаща. Докато на моменти изтръгваше смях, неведнъж изтръгваше и сълзи.


4."Момичето преди" - Дж. П. Дилейни *ревю*
Моята оценка за книгата: 4/5
Краят мен беше неочакван, моментът на истината - също. Книгата беше много интересна, държеше ме на тръни през цялото време и определено сюжетът беше различен, замисълът - уникален и героите все пак някак познати. Прочетох я за едно денонощие и си заслужаваше отделеното време и сънят, от който се лиших. 

5."When the Moon was Ours" - Anna-Marie McLemore
Моята оценка за книгата: 5/5
Тази книга беше С-Т-Р-А-Х-О-Т-Н-А!! Просто невероятна! Много интересна история, чудесен сюжет, прекрасни герои, невероятен начин на писане. Дни наред не можех да спра за нея след като я прочетох.



6."Бог и гадното копене" - Георги Савов
Моята оценка за книгата: 4,5/5
Мисля, че книгата е любимата ми съвременна българска книга. Заради неприятни "сблъсъци" с други съвременни български книги постоянно очаквах да изникне нещо и при тази, но това така и не се случи. Историята беше доста интересна и макар и да липсваха много динамични сцени, прочетох книгата с голям интерес. 



7."Гондолата на времето" - Ева Фьолер *ревю*
Моята оценка за книгата: 4,5/5
Книгата беше много увлекателна и едва успявах да я оставя настрани, когато трябваше да спра да чета. Неведнъж успя да изтръгне от мен смях и неведнъж - сълзи. С нея освен, че се насладих на времето, през което четях, аз научих любопитни факти за живота във Венеция през 15-ти век и останах благодарна, че съм родена в 21-ви. Ева Фьолер беше първана немска авторка, чиято книга прочетох и определено не останах разочарована. 



8."Къщата на езерното дъно" - Джош Малерман 
Моята оценка за книгата: 3/5
Макар и с много интересен сюжет, за мен тази книга не беше добре реализирана. Нито като завършеност, нито като стил на писане. Просто не беше моята чаша чай.

9. "Жената и мъжете, които бях" - Димана Йорданова 
Моята оценка за книгата: 4/5
Мога да кажа, че имаше някои доста добри творби, които по някакъв начин отразяваха чувствата ми и даваха глас на чувствата и думите, които не можех да изразя. Имаше и такива, които не ми допаднаха толкова много, но тези, които ми харесаха определено бяха повече.


Мислиш,
че разделите са прости -
единият се качва на влака,
другият ляга на релсите.
Но ето че на пръста ти конецът
се затяга все по-здраво с времето.
Напомня ти за влакове,излизащи от релси.




10. "Етикет за всеки ден" - Силке Шнайдер Флег
Моята оценка за книгата: 5/5

Книгата е наистина доста полезна, със съвети, както за ежедневието, така и за официалните случаи. Тази книга със сигурност би бъде полезна с по нещо за всеки, който и даде шанс и аз се радвам, че го направих.
"Учтивостта е като въздуха в гумите - не ти струва нищо, но поема ударите."

June TBR


1. "Алеа Аквариус. Повикът на водата" - Таня Щевнер

2. "Тютюн" (
първи том) - Димитър Димов

3. "Четирите цвята на магията" - В. Е. Шваб

4. "Серафина и черният плащ" - Робърт Бийти

5. "Сиси - неочакваната императрица" -Алисън Патаки

6. "Слънцето също е звезда" - Никола Юн

Някои от книгите, които си избрах са доста обемни или пък са извън комфортната ми зона, така че се надявам да успея да прочета всичките до края на месеца. Определено всяка от книгите ми звучи интересна и нямам тъпрение да се потопя в тези нови светове.
А вие какво прочетохте през месец май?


2 коментара:

  1. Как успяваш да прочетеш толкова много книги за един месец? Издай ни тайната си. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам такава. Но прекарвам два часа в автобуса в учебните дни и това ми е времето за четене по принцип. А и за първи път достигнах такава бройка и беше изненада и за мен. 😌😌

      Изтриване