събота, 17 юни 2017 г.

Circle Life TAG

Здравейте! 
От близо половин година не съм правила тагове, а след като Гери ме тагна да направя този, не се поколебах дори миг преди да започна да пиша.
В този таг става въпрос както за книги, така и за музика, филми и сериали.
Аз на свой ред тагвам.. всички желаещи да отговорят на въпросите. 
Приятно четене!

КНИГИ



1. Коя е първата книга, която добави към домашната си библиотека?
Макар и да не се сещам за точната книга, знам, че беше някоя от книгите, които се продават със списание Журнал - може би "Звездни момичета" от Джоан Колинс. Тогава, с тези книги, открих страстта си към книгите, а малко по-късно с поредицата "Академия за вампири" - любовта към тях.



2.  Креативен герой от книга, човек на изкуството.
Първият, за който се сещам, е Ейдриън Ивашков, който е един от най-любимите ми герои, от поредиците "Академия за вампири" и "Кръвни връзки". Темпераментет, на моменти краен, леко арогантен, но любящ, мил и чувстващ, той знае как да пренася чувствата си върху платното.
3.  Любим цитат от не толкова любима книга.
"Реквием" от Лорън Оливър е книга, която ме разочарова силно, но все пак имам любим цитат от нея. Ето го и него:
СЕРИАЛИ/ФИЛМИ

1. Екранизация по книга, накарала те да прочетеш самата книга.
За разлика от повечето читатели, аз предпочитам първо да изгледам филма, ако вече е излязъл и след това да прочета книгата, затова като отговор на този въпрос мога да посоча поредиците "Хари Потър", "Пърси Джаксън", "Дневниците на вампира", "Тайният кръг", "Игрите на глада", "Дивергенти", книгите "Портретът на Дориан Грей", "Преди да умра", "Три метра над небето" и "Искам те". Вероятно изпускам нещо, но в момента не се сещам за други.



2. Любима саундтрак към филм/сериал.
Макар и да не се сещам за саундтрак, се сещам за интро. Интрото на "Хари Потър", както и това на филма "Преди да умра" (все пак е Blue Jeans от Лана Дел Рей).






3. Любим актьор/актриса
Не може да се каже, че има Любими актьори/актриси с главно "Л", но една от тези, които най-много харесвам е Джулиан Мур ("Клоуи", "Мълчанието на агнетата", "Сойка-присмехулка", "Freeheld" и други).




МУЗИКА

1. Песен напомняща за книга.
Доста често се случва някоя песен да ми напомня за дадена книга, но в момента не се сещам за много примери, но тези, за които се сещам са:
"When You're Gone" от Аврил Лавин, която ми напомня за "Човек на име Уве" от Фредрик Бакман и
"Tag, You're it" от Мелани Мартинез, за която се сещах докато четях "Момичето преди" от Дж. П. Дилейни.
2. Група/изпълнител, който ти е повлиял.
Не съм съвсем сигурна. Може би Jack & Jack, чиито песни са изпълнени с чувства, които винаги ме карат да се чувствам сякаш не съм сама и в които намирам частица разбиране всеки път като ги слушам.

3. Любима песен/Любим албум.
Любимите ми песни се менят, заедно с настроенията ми и времето, но все пак винаги има песни, които ме карат да се чувствам.. разбрана, сякаш думите не идват от устните на изпълнителите, а от сърцето ми. Към момента песните са няколко, а ето ги и тях:
Jarryd James - Do You Remember 

                                          Gotye - Somebody That I Used to Know 

                                                       Jack and Jack - Wrong One 

                              Machine Gun Kelly - At My Best ft. Hailee Steinfeld


Посочи цитат от книга свързан с музиката.
"А после, без да сваля от ръцете атлазените ръкавици, засвири. Изпълняваше очарователно нежна соната с майсторството на виртуоз. Пиесата, която беше избрал, не беше нито прекалено тъжна, нито прекалено весела, но посвоему прекрасна. Никой в залата не остана равнодушен. Серафина бе смаяна от магическата сила на музиката да обединява всички, които я слушат." 
"Серафина и черният плащ" - Робърт Бийти 
 Надявам се отговорите ми да са ви били интересни.  
Вие имате ли си любим цитат от книга, свързан с музика?

Няма коментари:

Публикуване на коментар