четвъртък, 2 март 2017 г.

February Wrap-up & March TBR


Здравейте! 
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!!!
/с един ден закъснение/
Тук съм отново с книжна равносметка, този път за месец февруари, който мина неусетно бързо, както и миниатюрният списък с книгите, които съм планирала да прочета през месец март. Този месец прочетох четири книги - да, пак малък брой, но пък мога да се похваля, че някои от книгите бяха извън обичайната ми зона за комфорт, а чрез тях осъзнах, че такива книги трябва да присъстват по-често сред четивата ми. 

FEBRUARY WRAP-UP 



"Разум и чувства" - Джоана Тролъп *ревю*
Моята оценка: 4/5
За мен тази книга беше много увлекателна и лека, същевременно различна с това, че героите бяха ясно открояващи се, без да се крият отрицателните черти. Макар и да мисля, че Тролъп би могла да се справи по-добре с осъвременяването на романа, не съжалявам, че започнах месеца с точно тази книга. Въпреки че обичам да чета класики, минава известно време докато се реша да прочета такива, а тази книга беше тласъкът, от който се нуждаех за да за да добавя оригиналната книга на Джейн Остин в списъка си за четене, така че тази книга определено не беше загуба на време и се радвам, че я прочетох.


"Красиво бедствие" - Джейми Макгуайър
Моята оценка: 3,5/5
Определено не съм съгласна с твърдението, че книгата е колежанската версия на "50 нюанса сиво", защото със сигурност не е. "Красиво бедствие" беше доста лека и бърза за четене и мога да призная, че разпуснах добре с нея. Въпреки че сюжета ми хареса, някои герои постоянно ми лазиха по нервите (гледам теб Травис!), и това е причината оценката ми за тази книга да не е по-висока. Все пак съм доволна, защото отдавна не бях чела нещо толкова разпускащо.


мението Ашфорд" - Лорън Уилиг *ревю* 
Моята оценка: 5/5
С развитието на действията, както и пътищата, които се заплитат и довеждат до други, красивата корица, невероятният стил на писане на Уилиг и несравнимо добрият и увлекателен сюжет, както и добре изградените герои прочитането на „Имението Ашфорд” за мен беше чудесно преживяване и определено се радвам, че я прочетох и със сигурност бих се доверила на авторката отново.



"Краля демон" - Синда Уилямс Чайма 
Моята оценка: 4,5/5 

Макар и в началото да напредвах по-бавно, разполагах с време, в което свикнах с героите, обстановката, света, в който живеят и започнах да си изграждам мнение за тях, а щом стигнах до сто - сто и двадесета страница, вече бях пристрастена към книгата. С всичко така познато като ежедневие или минало и всичко ново и неповторимо, тази книга успя да ме завладее и да ме държи будна през нощта и остави незаличим отпечатък в сърцето ми. Къде е втората книга???? (Скоро очаквайте ревю!!)

MARCH TBR
За март съм планирала скромен скромен брой книги.
А ето ги и тях: 
"Milk and Honey" - Rupi Kaur
"Неосъзнато бягство" - Силвия Джейкъб, позната още като Силвия Жекова
"Последен в Мрака" - Александа Олива
"Хайде всички да убием Констанс" - Рей Бредбъри
Силно се надявам да успея да включа и "Ангелски свят" и "Краят на дните" от Сюзън Ий в този списък. 

А вие какво прочетохте през месец февруари? До следващия пост!
-Сю. (:


2 коментара:

  1. Прочела си удивителни книги! "Краля демон" е повече от увлекателна история и с ОГРОМНО нетърпение очаквам развитието на събитията в книга 2, като се надявам героите наистина да са израснали от последния път, когато ги срещнах.
    Аз този месец също не прочетох много книги, но към тях приспадат "Двор от рози и бодли" и "Звезден полет", които искрено плениха съзнанието ми! Този месец обаче съм си поставила книжна цел (да прочета 4 определени книги) и несъмнено смятам да я изпълня!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм за "Краля демон". Аз още не съм прочела "Двор от рози и бодли" и не съм сигурна дали в скоро време ще се реша. Успех с книжната ти цел! ^_^

      Изтриване