неделя, 5 февруари 2017 г.

Bookish January: Wrap-up, Book Haul, February TBR & Giveaway

Bookish January: Wrap-up, Book Haul, February TBR & Giveaway

Здравейте! 
Първият месец от годината измина и дойде време за първия ми Wrap-up & TBR за 2017.

Не знаех дали да напиша този пост, защото прочетох само три книги през месец януари.

Но след като се сдобих с няколко книги реших да напиша общ пост. 


January Wrap-Up


"Ангелско нашествие" - Сюзън Ий  (ревю)
Моята оценка: 5/5
Много се радвам, че започнах годината с тази книга, защото ми хареса наистина много. Беше нещо различно, нещо великолепно. Нещо различно и едновременно познато. Книгата надхвърли всичките ми очаквания и оправда сравнително високата си оценка в GoodReads. Не знам кое ми харесва толкова много в начина на писане и поднасянето на историята, но нещо определено ме грабна силно. Ако сте от тези, които още не са я прочели, съветвам ви - дайте шанс на тази книга - ще останете в рамките на доброто фентъзи, но и едновременно ще сте прочели нещо много различно и интересно.

"Не заспивай" - Джон Вердън  (ревю)
Моята оценка: 4,5/5
 След като прочетох "Ангелско нашествие", която беше тоолкова добра изпаднах в reading slump - УЖАСНО НЕЩО и близо две седмици не прочетох почти нищо.  Явно имах нужда от книга, също толкова добра, колкото предишната за да изляза от този застой и си намерих лека именно в "Не заспивай" на Джон Вердън. Ако трябва да опиша книгата с едно изречение:  Увлекателен трилър с нотки на хорър и намек за свръхествествено с много неочаквани обрати и още по-неочакван край. 
Тази книга е написана точно както трябва и е много различна от нещата, които съм свикнала да чета. Да разнообразя с трилър беше много добра идея, а след прочитането на последната страница осъзнах, че книги от този жанр, трябва да заемат по-голяма част от библиотечката ми. Така че можете да ми предложите трилъри в коментарите. ^_^



"Ясновиднице" - Либа Брей (ревю)
Моята оценка: 5/5
Тази книга е великолепно бижу. С красивата си корица и качествено съдържание, тази книга много лесно успя да влезе в списъка ми с любими книги. Прочетох я за около седмица, наслаждавайки се на цялостната история и на героите. Нямаше как да не ми направи впечатление стилът на писане на авторката - всяка глава свършваше с едно неписано "ПРОЧЕТИ ОЩЕ!!"
Абсолютно всичко в тази книга, ме смая! Просто ме остави без думи. 


 Book Haul 

Този месец се сдобих с няколко книги. Да бъда точна - шест, а те са:  
"Не заспивай" -Джон Вердън - както вече знаете нея вече я прочетох  и много ми хареса
"Имението Ашфорд" - Лорън Уилма 
"Флорънс и Джайлс" - Джон Хардинг
"Младостта на магьосника" - Евгений Лукин
"Истории от академията за ловци на сенки" - Касандра Клеър (благодаря, Мери!)
"Хари Потър и Орденът на Феникса" - Дж. К. Роулинг (благодаря, Мери!!)


February TBR 


След като не успях да прочета две от книгите, които бях планирала за месец януари ги прехвърлих в списъка за февруари.
"Разум и чувства" - Джоана Тролъп 
"Красиво бедствие" - Джейми Макгуайър
мението Ашфорд" - Лорън Уилиг 
"Краля демон" - Синда Уилямс Чайма 

Засега това са ми планираните книги, а след като ги прочета ще си избера от TBR-рафтчето ми. 

Giveaway
Ако все още не сте разбрали - правя Giveaway!!
Книгата е "През Вселената" на Бет Ревис, а условията за участие можете да намерите тук.

"Ужасяващ и очарователно клаустрофобичен шедьовър, наполовина научнофантастичен, наполовина дистопичен, но изцяло брилянтен!"

Това беше от мен засега. Надявам се този пост да ви е бил интересен. Какво прочетохте вие през месец януари?

-Сю. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар