понеделник, 9 януари 2017 г.

2017: Книжно предизвикателство

Здравейте! 

Този път съм тук с кратък пост - изготвен списък с книжните ми цели за 2017 година. Всъщност повече е като книжно предизвикателство отправено от мен към мен.

Решила съм да прочета 55 книги тази година.
Съставила съм списъка си от разни книжни предизвикателства в пинтерест като избрах различни категории. Целта ми е да прочета поне една книга от всяка категория, а оставащият брой книги ще са ми по избор. 
Ето го и списъка ми:


- Книга римейк на приказка
- Книга спечелила награди
- Поезия
"Milk and Honey" - Rupi Kaur
- Книга, в която главният герой е момиче/жена
- Класика
- Книга, която е част от поредица 
"Ангелско нашествие" -Сюзън Ий *ревю*
- Трилър
"Не заспивай" -Джон Вердън *ревю*
- Книга, която е екранизирана
- Книга с красива корица
- Книга с интересно заглавие
- Книга, която е написана като пиеса
- Книга, която е над 500 страници
"Ясновидците" -Либа Брей *ревю*
- Книга, съставена от истории
- Книга, препоръчана от книжар или библиотекар
- Книга, чието заглавие се състои от една дума
- Книга, препоръчана от приятел
"Красиво бедствие" -Джейми Макгуайър 
- Книга, която е трябвало, но не си прочел навреме за училище
- LGBT+ книга
- Книга със синя корица
"Жестока любов" - Колийн Хувър
- Книга, която стои от дълго време на рафтчето
- Книга от книжарница за употребявани книги
- Книга, базирана върху митология


"Чукът на Тор" - Рик Риърдън
- Книга, която е излязла (или е била преведена) през 2017г.
"Момичето преди" - Дж. П. Дилейни

За първи път си отправям такова предизвикателство, така че не знам дали трябва, но мисля периодично да обновявам този пост като отбелязвам прочетените книги от категориите.
Надявам се да успея да намеря книги от всяка категория , както и да прочета общо поне 55 книги. Отворена съм за предложения за книги, които мислите, че ще са подходящи за категориите и ви предизвиквам да прочетете по една книга от поне три от горепосочените категории. Колко книги е вашата цел за 2017г.?
Пожелавам ви успех с вашите предизвизактелства били то книжни или не.

-С обич, Сю. (:


2 коментара:

  1. Много ми харесва предизвикателството ти с: Хванах се как докато четях отделните категории изреждах наум книги, които могат да попаднат в тях ;д Смяташ ли например някъде през лятото да пишеш как върви предизвикателството, so far?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не смятах, но може и да го направя. Благодаря ва идеята. Иначе и аз си изреждах наум докато ги писах. 😊

      Изтриване