четвъртък, 1 декември 2016 г.

November Wrap-up and December TBR

November Wrap-up and December TBR


Здравейте! Още един месец приключи и още веднъж съм тук с книжна равносметка.
Въпреки че този месец не бях много продуктивна от към постове, компенсирах това с двойно повече прочетени книги от планираното!.

November Wrap-up
Както може би знаете, бях решила да прочета тези книги през месец ноември:


"Стъкленият меч" - Виктория Айвярд
Моята оценка: 4/5
Книгата беше добра, но някак имах чувството, че нещо липсва и не ми хареса това че голяма част от книгата беше без съществени действия и почти всичко важно се случи в последните седемдесет страници.
Все пак ми хареса, а края беше съкрушителен и с нетърпение очаквам следващата книга.

"Къде си, Бернадет?" - Мария Семпъл
Моята оценка:5/5
Бих и дала и 10, ако можех. Тази книга е невероятна! Всяка следваща страница беше все по-интересна и ми беше трудно да я оставя дори за миг. Тази книга е изключително интересна и едновременно лека и я препоръчвам с две ръце!

"Въглен в пепелта" - Сабаа Тахир
Моята оценка: 5/5
Притежавам книгата от началото на септември и въпреки положителните ревюта, които бях чела, имах чувството, че няма да ми хареса или ще ми е прекалено тежка, а да не споменавам и  вероятността да се окаже една от еднотипните книги, които напоследък се четат най-много - главна героиня, която в трябва да се бори бори за живота си, сама срещу света, а накрая се озовава начело на революцията. Е, оказа се, че напълно греша. Книгата беше интересна, не беше прекалено тежка и определено не беше като другите книги. Беше като глътка свеж въздух, а това никога не е излишно.

А сега книгите, които се присъединиха в последствие към списъка ми:

"Хари Потър и Прокълнатото дете" - Дж. К. Роулинг
Моята оценка: 4,5/5
Тази книга има толкова отрицателни ревюта, които за малко не ме отказаха от нея. Но в крайна сметка не се стърпях и я прочетох. И много ми хареса. Тази книга ни показва как, когато си различен животът може да е ад и как понякога просто отчаяно копнееш да бъдеш разбран. В тази книга видях нови страни на Хари и видях в нови перспективи как света на Хари Потър би могъл да се превърне в света на Волдемор, само ако един живот беше спасен.
  Едно от нещата, които не ми харесаха беше начинът по който е написана книгата, но не мога да се оплаквам след като знаех, че е пиеса.
За разлика от голяма част от аудиторията, на мен книгата ми харесва.Беше като храна за душата, която уталожи глада от носталгията по този свят на вълшебства. След десетина години не бих отказала още една книга. :)

"Елинор и Парк" - Рейнбоу Роуъл
Моята оценка: 5/5
За първи път се докосвам до творчеството на Рейнбоу Роуъл и със сигурност няма да е последният път. Неведнъж се разсмях докато я четях, неведнъж се разплаках. Книгата беше много интересна и ме накара да се замисля. И да осъзная, че винаги може да стане по-лошо. Благодарна съм, че при мен не е толкова лошо.. Но аз.. със сигурност не бях подготвена за края. Защо. Роуъл?? Защо ми разби сърцето на хиляди парченца?

"Хрониките на Магнус Бейн" - Касандра Клеър
Моята оценка: 5/5
ОБИЧАМ МАГНУС!! Както казах и на приятелка - Магнус е като брокат - може и да не се сетиш, че е там някъде, но когато дойде и всичко блести не можеш да го пренебрегваш!
Всички истории в тази книга ми харесаха, въпреки че някои повече от други. Беше много приятно отново да се потопя в света на ловците на сенки, а още повече - в света на Магнус. Нямам търпение за следващата книга за света на ловците на сенки, както и да срещна Магнус отново. Книгата беше великолепна, като самият Бейм ('cuz Magnificent Bane - хаха).

December TBR



"Кажи ми три неща" на Джули Бъксбаум, за която съм чувала само добри неща и имам високи надежди.
"Сезонът на костите" и 
"Орденът на ясновидците" на Саманта Шанън.
"Мосю Жан в преследване на щастието" от Томас Монтасер, която по резюмето някак ме подсеща Фредрик Бакман и ако Монтасер има поне 1/5 от таланта и стила на Бакман, то книгата изобщо няма да ме разочарова.
"Сняг вали" на Джон Грийн, Морийн Джонсън, Лорън Миракъл
Защото е зима и сняг вали!

И заради коледната ваканция, както и заради няколко книги, които този месец излизат има голяма вероятност към този списък да се добавят още книги.

Като цяло съм много доволна от книгите, които прочетох през месец ноември и възлагам големи надежди на книгите за декември.
А вие избрали ли сте си някакви зимни четива?

За сега това беше от мен, но обещавам скоро да се върна с ревю за една от книгите, които прочетох през месец ноември.

- Сю. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар