петък, 23 декември 2016 г.

Festive Christmas Book TAG + Фейсбук страница



Здравейте!
Тук съм с един съвсем тематичен коледен таг. Въпреки че не празнувам Коледа, реших, че тагът е съвсем на място, както и забавен за писане.
Благодаря на Румяна от Тhe Strange Universe, че ме тагна. Аз на свой ред тагвам Кристина от 3 am know all my secrets , Мари от A Booklover Place и Айше от AshReads .


Искам да започна с една новина - блога ми вече си има и Фейсбук страница!

Там ще споделям както ревюта и други неща от блога, така и най-разнообразни книжни нещица.

А сега преминавам към тага. :)









1. Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря.
Семейство Уизли, разбира се! С толкова забавни и мили хора и толкова топла и уютна атмосфера, просто няма как да не избера тях. 




2. Книжен артикул, който би искала да получиш за Коледа.
Има толкова много неща - книгоразделители, чаши, тениски. Особено тениска с герба на Хогуортс. 

3. Герой, който би бил прекрасен коледен елф.
Определено Лио от "Героите на Олимп". В представите ми той винаги прилича на сладък палав елф.

4. Свържи книга с перфектната коледна песен.
Хари Потър. Книгите от поредицата винаги са първите, за които се сещам като се каже зима или Коледа. 

5. Книга или герой, от който или която си разочарована и изпращаш директно списъка на непослушните.
Става въпрос за герой - Мейвън от "Алена кралица". Такова разочарование от герой не мисля, че съм изпитвала преди. Определено получаваш въглен в чорапа, Мейвън!

6. Книга или герой, който или която смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка на добрите.
Този път ще кажа Саймън от "Реликвите на смъртните", както и Франк от "Героите на Олимп".

7. Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство в себе си.
Ами за тази категория наистина не мога да се сетя за книга. Бих казала "Предимствата да бъдеш аутсайдер", но едва ли нещо в депресивното състояние на Чарли има "прекрасно коледно чувстство".

8. Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искал всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също.
ХАРИ ПОТЪР! ВИНАГИ И ЗАВИНАГИ!!!

Това беше от мен засега.
Надявам се постът да ви е бил интересен.
Весели празници на всички! 

-Сю. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар