петък, 30 декември 2016 г.

December Wrap-up & January TBR

Здравейте! 


Тук съм отново и за последен път тази година.с книжна равносметка и книжни планове. Надявам  се да сте прекарали чудесно празниците, както и да ви е чудесно и посрещането на новата година.

December Wrap-Up 
От предишният подобен пост може би знаете, че бях планирала да прочета пет книги.
Прочетох първите три и замених последните две с други.

"Кажи ми три неща" - Джули Бъксбаум
Моята оценка: 5/5 
Тази книга беше много интересна, забавна и много лека. Прочетох я на един дъх и нямах представа, че ще ми хареса толкова много. Всички герои, освен Кристъл и Джем - те отиват в списъка с лошите, ми харесаха много, както и постепенното им сближаване с Джеси. И Джеси има допълнително плюсче, защото много обича да чете. Ако ви се чете нещо леко, интересно и разтоварващо, тази книга е за вас! 

"Сезонът на костите" - Саманта Шанън 
Моята оценка: 4/5 
В свят в който ясновидството се приема за неизлечима болест и всеки дъх, който ясновидците поемат е противозаконно, да си ясновидец е нещо доста трудно. А когато те отвлекат и те заведат в наказателна колония, намираща се в град смятан за опустошен и безлюден, който всъщност е пълен с ясновидци-роби на по-висша непозната досега раса - рефаими се оформят още много въпроси и трудности. Всичко става още по-лошо, когато разбереш, че държавата е управлявана "в съюз" с рефаимите. А какво правиш, когато си човек с адски специална и рядка дарба, правещ те главна мишена, но имаш свръхсилно чувство за съхранение?
В тази книга ще разберете всичко това. Сюжетът е много интересно замислен и всяко ново откритие поражда още повече въпроси и държи читателя в напрежение. Оценката ми е 4 от 5, защото има много нови понятия, които ме държаха в голямо объркване в първите 100 страници.

"Орденът на ясновидците"- Саманта Шанън 
Моята оценка: 4,5/5 
Втората книга определено беше по-добра, а и бях свикнала с понятията. Книгата беше пълна с изненади и обрати и определено държеше в напрежение, както първата, този път с добавка на забранената любов. Имаше герои, които ме изненадаха доста неприятно, както и такива, които в крайна сметка отидоха в списъка с добрите. Нямам търпение за следващата книга.

"Парченца от нашия живот" - Хелън Дънбар *ревю*
Моята оценка: 5/5 
Докато четях книгата неведнъж се разсмях, и неведнъж се разплаках. От доста време не бях чела толкова докосваща душата книга, която да ме накара да изпитвам най-различни чувства, и да ме държи будна до късно през нощта. По едно време бях почти убедена, че книгата няма да има щастлив край. Все пак има доста книги с тъжен край, нали? В една трета от книгата плаках, в другата една трета се смях, а в останалата част, изумена или възмутена се питах "Защо?????". И много се радвам, че все пак имаше щастлив край, защото главният герой наистина заслужава щастие.



"Дюи – котето от малката провинциална библиотека, което трогна света“  - Вики Майрън и Брет Уитър 
Моята оценка: 4,5/5
Книгата е много приятна за четене и успя да ме докосне дълбоко в сърцето. Препоръчвам тази книга на всеки, който обича котки. Препоръчвам я и на тези, които не са големи фенове на котките. Защото котето от малката провинциална библиотека, което трогна света, успя да трогне и мен. 
                                     
                                      


          January TBR

"Ангелско нашествие" - Сюзън Ий
"Разум и чувства" - Джоана Тролъп

"Не заспивай" - Джон Вердън
"Краля демон" - Синда Уилямс Чайма 

Може и да има някаква промяна, но засега съм планирала тези книги и имам високи очаквания.
Доста съм доволна от книгите, които прочетох този месец и се надявам тези, които съм планирала да прочета през януари да са също толкова добри.

А какво прочетохте вие през месец декември?
  -Сю. (:

4 коментара:

  1. Прочела си наистина интригуващи заглавия, на които определено трябва да дам шанс! Аз за момента чета "Краля демон" и се надявам книгата да не ме разочарова, защото имам огромни очаквания, както за нея, така и за следващите в поредицата ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено трябва да им дадеш шанс! Аз нямам търпение да прочета "Краля демон" и също имам огромни очаквания. ^^

      Изтриване
  2. Сега се надъхах да прочета Сезонът на костите и Кажи ми три неща. Имам ги от доста време, но все още не съм им дала шанс ;д
    Прекрасен пост! ^^

    ОтговорИзтриване