петък, 7 октомври 2016 г.

ТАГ: Reading Habits

www.tumblr.com
Видях този ТАГ в канала на Алекс и Райс от "Четат ли двама"  и ми се стори много интересен и реших да го направя.

1. Имаш ли определено място за четене вкъщи?
Да. Даже са три. На първо място е уютното ми легло, а на второ и трето място са удобият ми стол пред бюрото, както и предната част на библиотечката ми. 

2. Книгоразделители или случайно парче хартия? 

Определено книгоразделители. Но се е случвало да отбелязвам разни страници в които съм харесала цитати, например с хартийки, чаени пакетчета, опаковки на бонбони, автобусни билети.

3. Можеш ли просто да спреш да четеш или  спираш след като дочетеш главата/определен брой страници? 
По принцип да - особено след като доста често чета автобуса и трябва да спра, защото
трябва да сляза. Но понякога ми е по-трудно да спра, когато се случва много интересно. 


4. Храниш ли се/пиеш ли нещо докато четеш?
Да. Винаги имам бутилка вода "Девин" под ръка и често чаша чай или пък кафе. А доколкото храната - обичам да хапвам бисквитки, соленки и подобни неща докато чета.  

5. Пускаш ли си музика/гледаш ли телевизия докато четеш?Определено - докато чета в автобус не мога да се концентрирам без слушалките си и приятна музика, а като съм вкъщи телевизорът по принцип е включен само за фон. 
6. Една книга или няколко едновременно?
Предимно една, но по принцип имам и някакви други - книги с истории или такива, които са предназначени за писане в тях - към момента те са "Страхосказания" - като се сетя чета по една-две истории и "Една страница на ден", която попълвам, когато се сетя, което, да си призная, става доста рядко. 

www.tumblr.com
7. Четеш вкъщи или навсякъде?
Навсякъде. Буквално. Вкъщи, в автобуса, в някое кафене, в някое паркче. Винаги имам книга в раницата си или когато съм без раница - електронна книга на телефона. 
8. Четеш на глас или на ум?
На ум. Понякога като уча и на глас, но като чета книга винаги на ум. 

9. Четеш ли всичко или понякога пропускаш страници?
Какъв въпрос?? Всичко!

10. Пишеш ли в  книгите си?
Имам една книга предназначена за тази цел и в нея пиша ("1 страница на ден"). Но иначе не??

11. Кого тагваш? 

Ами тагвам Кристина от "Three a.m. knows all my secrets" , Павлина от "My world. Covered in books."  и всички други, които искат да направят тага.


-Сю. ^^


Няма коментари:

Публикуване на коментар