четвъртък, 20 октомври 2016 г.

BOPS Октомври: "Принцеси под прикритие"

Здравейте!

Въпреки че не мислех, че след като училището започна ще имам възможност да пусна пост през седмицата, сега съм болна и имам свободно време. За жалост нямах възможността да взема кутията и една приятелка ми я взе от офиса на Спиди и ми помогна със снимковия материал за поста, за което съм и много благодарна. 


Това е първата кутия BOPS, която поръчах и като я поръчах мога да си призная, че бях много развълнувана, защото по описанието звучеше като нещо много интересно - хелоуинско-книжно, а и миналомесечната кутия беше чудесна и жалко, че не я поръчах. 



Първото, което виждаме като отворим кутията е листчето с името на темата за месеца - "Принцеси под прикритие" и списъка със съдържанието на кутийката.
Ние също виждаме червената хартийка с която са увити продуктите - напълно подходящ цвят както за темата, така и за наближаващия празник - Хелоуин.


Първото, което привлича вниманието е книгата - "Бляскавият двор" на Ришел Мийд. По-рано през месеца бях спойлната, че тази ще е книгата - все пак напълно е подходяща за темата и е съвсем съвсем нова на българския книжен пазар. 
Прекрасен избор! Убедена съм, че книгата ще ми хареса - все пак е на Ришел Мийд, която е една от любимите ми авторки. 


В малкото лилаво пакетче ние откриваме този ключодържател-тиква.Много е сладуранско и мисля, че е много напълно в духа на Хелоуин. 





Следващото, което виждаме е стилната кутия на "Style By Joe", в която намираме дантелен чокър с метална закопчалка, която не знам дали ще ми стане, както и, ако ми стане не мисля, че бих го ползвала.


В кутията ние също откриваме книгоразделител под формата на ковчег - още едно нещо в духа на Хелоуин.

Като цяло очакванията ми за кутията бяха доста по-високи и останах разочарована. Единствено книгата и книгоразделителят ще ми влязат в употреба, тъй като чокърите не са.. моето нещо, а не ползвам ключове, така че и ключодържателят няма да ми влезе в употреба - всъщност затова вече го подарих на приятелката ми, която взе кутията от офиса и я снима.
Не знам кога отново ще поръчам и дали изобщо ще поръчам пак, но ако го направя, надявам се тогава кутията да ми хареса повече. 



-Сю. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар