събота, 10 септември 2016 г.

Ревю на "Спящата и вретеното" (Нийл Геймън и Крис Ридъл)

Заглавие: "Спящата и вретеното" Издателство: Artline Studios
Автор: Нийл Геймън и Крис Ридъл (илюстратор) Оценка в Goodreads: 3,9
Анотация: Вероятно мислите, че тази история ви е позната. В нея има една млада кралица, която е на път да се омъжи. Има няколко добри,смели и силни джуджета, а също така замък, обграден от трънени храсти; има и принцеса, за която се говори, че била прокълната от една вещица да спи вечен сън. Но не очаквайте появата на благороден принц, яхнал верния си жребец.. В тази приказка е втъкана нишка тъмна магия,която криволичи през нея и проблясва ярко на най-различни, неочаквани места. Току-виж се оказало, че героят, от който се нуждае изпадналата в беда принцеса,е всъщност нашата кралица.


Здравейте, хора!
Както се подразбира ще говоря за "Спящата и вретеното".

Мога да призная, че не бях чувала за нея и като я видях в любиата ми книжарница първата ми реакция беше "Не знам за какво е, но я искам!"
Книгата е най-добре илюстрованата книга, която очите ми са имали късмета да видят. Илюстрациите бяха великолепни. Толкова детайлни, толкова омайващи. Поздравявам Крис Ридъл за чудесната му работа!

"Няма да намерите много имена в тази история."
А работата на Геймън.. той винаги ме изненадва. Не винаги ми допада това, което пише, но повечето пъти успява да влезе под кожата ми. Тази книга е интерпретация на "Спящата красавица" и "Снежанка и седемте джуджета" преплетени в една история, толкова различна от оригиналните. Харесва ми!
Тези, които обичат да се наслаждават на илюстрованите книги и нетрадиционните истории със сигурност биха харесали книгата. 😁




Едно от любимите ми неща в тази книга е, че няма безпомощна принцеса, чакаща да бъде спасена от принца си на бял кон.
В тази книга жената е представена като силна и решителна, разумна и чистосърдечна. Тя е героиня , която мисли за доброто на останалите и която не се страхува по непознатите пътища към които я води сърцето и.
Цитатът "Sometimes the king is a woman." в тази книга действително добива смисъл.
Мисля, че книгата си заслужава отделените пари и време. (:
Благодаря, че отделихте време и се надявам ревюто ми да ви е харесало.
- Сю. *

Няма коментари:

Публикуване на коментар