четвъртък, 25 август 2016 г.

За мен, за книгите и за блога.

Привет!

Аз съм Сю и съм на 17 години от Русе обичам да чета книги. Всъщност обожавам. 

Открих страстта си към книгите преди 4-5 години, когато отивахме на екскурзии от училище и всеки път си вземах списание Журнал с книга. А после към нова година родителите ме попитаха какво искам за подарък и аз им отвърнах, че искам една поредица - "Академия за вампири" и те ми взеха това за подарък. И от тогава няма месец в който да не прочета поне една-две книги, въпреки че като ходя на училище не ми остава време се опитвам да съчетая нещата. 
Какво чета? Чета предимно YA и фентъзи, но нерядко анотациите на книги от други жанрове ме запленяват и разбира се чета и тях. 
Не съм водила блог от години и не съм много опитна в писането на ревюта, но се надявам наистина да успея да поддържам този блог, както и да ви харесат предстоящите постове и ревюта.

До следващия пост, книголюбители! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар